Blogger Layouts

Pages


Saturday, July 30, 2011

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥fallinlove♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

aku ni selalo sgt s0al psl hati...xde pkre len ker nk dikongsikan....hihihi..aku tau soal hatilah yg rmai suke mpersoalkan dlm kehidupan harian....ni sume sbb cite nora elena..nnt totally change bile tgk cite 2...ntah la ase cm perasan sndri pn ade...hihihi..yela,prsamaan febret nora elena tu hampr sme ngan aku...huhuhu..pasan2..hihi...sukekn bunga..ros merah plak 2..same...romantik...romantik ker???garang ade la aku nih...garang+degil+kuat merajok+ngade2(ckt jer)...nora elena pn cm2...hohohoooo....ini semue kebetulan...lahiriah wanita mmg dicipta begitu kot...kesan dr cerite 2 gak,aku rse telah jatuh cinta sekali lg....hihihihiiiiiiiiiiiii.....aku jatuh cinta ngan..hah!mne blh bgtau.....Aaron aziz ker???aduhai...mamat 2 dah bbini dh pn......ce teke..ce teke....kalo blh aku nk bt setiap hari setiap mse aku akn jth cinta...smpai akhir hayat kami..;-)n aku xmntk die jd rmantik,aku terima seadenyer die...n die kne terime aku yg degil ini...hahhahahhaaaaa.....;-p

sebenarnyer aku suke sgt tgk siti soleha 2 dlm cite nora elena...sgt talented,mmg lakonan die mjdilah...kalo x,xkn aku leh tgk cite 2 berulang kali...haroin n hero mmg sesuai skali...aku tabik la die bt director..hohooho...kalo sumi isteri bgaduh,bile dh tgk cite ni...mst blh bbaek smule....impak die mmg maksimum....hohohoh..


aku suggest tok pasang2 tgk la cite ni...pjalanan hidop yg byk mpgaruhi ngan hati n perasaan...kisah cinta,famili,psahabatan...dll...;-)

No comments:

Post a Comment